Asiakas oli tyytyväinen ketterään ja sujuvaan videotuotantoon. Etukäteisvalmistelut menivät hyvin ja mikä tärkeintä, lopputulos oli hyvä ja onnistunut.
Kampanjan natiiviartikkeli saavutti huikeasti kaupallisten kampanjoiden keskiarvoja korkeammat tulokset, myös kampanjan muut tuotteet menestyivät hienosti.
Nordic Health 10 –rautasuusuihkeen eduista kerrottiin eeva.fi-mediassa julkaistussa natiiviartikkelissa, jonka herättelevä näkökulma raudanpuutteen oireista kiinnosti lukijoita erityisesti.
Sisältömarkkinoinnin avulla voi ratkoa myös parisuhteen ongelmia. Suomen evankelis-luterilaisen kirkon digitaalinen neuvontapalvelu Rakkausklinikka on siitä erinomainen esimerkki.
Kampanja esitteli onnistuneesti Blå Bandin pata-ainekset ratkaisuna haasteeseen, joka tuottaa viikoittain päänvaivaa monessa kodissa: miten tehdään nopeaa, vaihtelevaa ja maukasta arkiruokaa?
Miten jopa tabuksi mielletystä aiheesta onnistutaan herättämään keskustelua nuoria kiinnostavalla tavalla – ja samalla innostetaan kohderyhmä mukaan tuotekehitykseen?
Kansainvälisesti palkittu kampanja puhutteli haastavaa nuorisokohderyhmää haastavalla aiheella, ja vieläpä täysin uudentyyppisellä tarinankerronnalla somessa.
Autamme löytämään oikeat ratkaisut ja kiinnostavimmat tarinat, joilla teet vaikutuksen kohderyhmääsi. Täytä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä. Tavoitat A-lehtien yritysasiakasmyynnin myös aina +358 50 414 4200 tai yritysasiakkaat@a-lehdet.fi