Display-mainontaa voi kohdentaa tarkasti, ja se on myös kustannustehokas tapa tavoittaa ketterästi suuria yleisömassoja. Mainonnan tavoite voi olla brändin tunnettuuden kasvattaminen, mielikuvien luominen ja vahvistaminen, mainostajan oman sivustoliikenteen kasvattaminen.
Voit käyttää display-mainontaa menestyksekkäästi myynnin eri vaiheissa, kun valitset mainosformaatit ja luovat ratkaisut oikein. Me autamme mielellämme.
Laadukkaalla mediaympäristöllä on iso rooli display-mainonnassa. Display on ensisijaisesti mielikuvamainontaa ja siksi onkin tärkeää, että mainos näkyy brändin arvoille soveltuvassa ympäristössä. Sivustomme ovat käyttäjäystävällisiä niin mainostajalle kuin lukijalle. Tunnemme yleisömme ja tiedämme, mitä sisältöjä he haluavat kuluttaa. Mainospaikat ovat lukijalle selkeitä ja mainoksia on näkyvissä vain yksi kerrallaan.
Pystyt kohdentamaan mainontaa A-lehtien koko tarjoamaan. Verkkosivustoilla kohdentaminen onnistuu sivustokohtaisesti (A-lehdet ROS) ja verkostokohtaisesti (A-lehdet RON). A-lehtien brändien lisäksi voit kohdentaa esimerkiksi kiinnostuksen, ajan ja sijainnin sekä päätelaitteen mukaan – tai voimme räätälöidä datakohdennuksen juuri sinun tarpeidesi mukaan.