Näkemysräppi-podcast | Markkinana maailma: mitä ostopolkujen muutos vaatii brändiltä?
Näkemysräppi-podcast | Markkinana maailma: mitä ostopolkujen muutos vaatii brändiltä?
Verkkokauppa kasvaa ja mullistaa ihmisten tarpeita, toiveita ja ostokäyttäytymistä. Kasvaako vai laskeeko brändin merkitys?
Julkaistu 12.11.2019
Tässä Näkemysräppi-podcastin jaksossa Päivi Vaipuron vieraana on Finnish Design Shopin operatiivinen johtaja Reetta Noukka, joka kertoo, miten mietityllä konseptilla menestytään kansainvälisillä markkinoilla.
Voit kuunnella jakson myös Spotifyssa tai Apple Podcasteissa.
Näkemysräpissä esitetään kiinnostavia näkemyksiä ihmisten käyttäytymisen ja maailman muutoksesta. Kuuntele myös muut jaksot, jos haluat kuulla, miten Kotipizza ohjaa markkinointia datalla ja kuinka Stockmann ottaa haltuun nuoret kuluttajat.
Kuuntele kaikki jaksot
Näkemysräppi x Kotipizza: Datan avulla kohti parempaa asiakaskokemusta pizza kerrallaan
Näkemysräppi x Stockmann: Miten perinteinen brändi ottaa haltuun uudet sukupolvet?