Mainosta Kahdeksan oppituntia rohkeudesta -podcastissa!
Kahdeksan oppituntia rohkeudesta -podcast sukeltaa suoraan syvään päähän ja vie kuuntelijan julkisuudesta tunnettujen ihmisten kiinnostavien tarinoiden äärelle. Podcastin juontaa Eevan päätoimittaja Mari Paalosalo-Jussinmäki, joka on kutsunut studioon kahdeksan ihmistä, joiden on ollut pakko oppia rohkeiksi. Kukin lähestyy rohkeutta itse valitsemansa tarinan ja oman persoonansa kautta.
Kuuntele podcast Spotifysta.
Podcast tulee lähelle ja jää mieleen
Mainonta podcastissa on loistava ratkaisu yritykselle, joka haluaa tavoittaa sitoutuneen yleisön kanavassa, jossa sisältöön keskitytään täysillä.
- Podcast on sitouttava media, johon keskitytään. Yli 80 % kuuntelijoista kuuntelee podcastin loppuun asti.
- Kuuntelijat suhtautuvat mainontaan positiivisesti. Lähes 70 % muistaa, kuka podcastissa mainosti ja 60 % on harkinnut mainostettujen tuotteiden tai palveluiden ostamista.
- Podcastin yleisö kasvaa tuotantokauden edetessä ja sen jälkeen. Podcast on media, johon palataan ja joka löydetään pitkään.
Lähde: Radio Median podcast-tutkimus 2020
Tule kumppaniksi!
Haluatko mainostaa Kahdeksan oppituntia rohkeudesta -podcastissa? Ota yhteyttä A-lehtien yritysasiakasmyyntiin yritysasiakkaat@a-lehdet.fi, niin kerromme lisää kaupallisen yhteistyön mahdollisuuksista. Voit myös jättää yhteydenottopyynnön jättämällä yhteystietosi alle.