Grand One -finalistit julkistettu – A-lehtien ja Mehiläisen kampanja ehdolla parhaaksi somekampanjaksi
Tänä vuonna Grand One -kilpailuun ilmoitettiin ennätykselliset 232 eri työtä. Paras somekampanja -kategoria nousi koko kisan toiseksi suosituimmaksi sarjaksi 37 entryllä.
Ratkaisun keskiössä on innovatiivinen sisältöyhteistyö Demin chatfiction-draamassa, joka julkaistiin Instagramissa. Kampanja oli menestys ja ylitti Mehiläisen tavoitteet. Sen lisäksi, että nuoriso ihastui sarjaan, se on herättänyt laajaa kiinnostusta media-alalla myös kansainvälisesti. Monikanavainen kokonaisuus voitti kultaa Native Advertising Awards 2018 -kilpailussa kategoriassa Most Creative Native Advertising Campaign.
Tutustu kampanjaan tästä.
Paras somekampanja -kategorian finalistit:
Demi Squad
- Asiakas: Mehiläinen
- Suunnittelu: A-lehdet, Ryöväri
- Tuotanto: A-lehdet, Ryöväri
Työnimi
- Asiakas: Diak
- Suunnittelu: TBWA\Helsinki
- Tuotanto: TBWA\Screen
How to reach tens of millions of new listeners globally?
- Asiakas: Genelec
- Suunnittelu: Superson
- Tuotanto: Boiler Room
- Mediatoimisto: Boiler Room
Arkirytmihäiriö
- Asiakas: Syöpäjärjestöt
- Suunnittelu: 358
- Tuotanto: 358
- Mediatoimisto: 358
#ylpeäyrittäjänlapsi
- Asiakas: Talenom
- Suunnittelu: IVALO Creative Agency
- Tuotanto: Cocoa Mediaproductions
- Mediatoimisto: OMD Helsinki
@JustAnEscalator – The world’s only tweeting escalator
- Asiakas: KONE Oyj
- Suunnittelu: hasan & partners
- Tuotanto: hasan & partners
- Mediatoimisto: Spoon Trickle
Vuoden harmain päivä
- Asiakas: Hartwall Original Long Drink
- Suunnittelu: Bob the Robot, Miltton
- Tuotanto: Bob the Robot Engage, Bob the Robot Pictures, Cocoa Mediaproductions, Lataamo Group, Veikko Kähkönen Photography
- Mediatoimisto: Dagmar
Voittajat palkitaan Grand One -gaalassa torstaina 28. maaliskuuta.
Lue lisää: www.grandone.fi