Genero ja A-lehtien Sisältöstudio ovat nyt Genero – tähtäimessä kansainvälinen kasvu
"Uudella toimintamallilla kasvua haetaan samanaikaisesti monelta eri osa-alueelta ja markkinalta. Toimimme monien asiakkaidemme kanssa globaalisti jo nyt. Alkuvuodesta avattava toimistomme Tukholmassa vauhdittaa Pohjoismaissa toimivien asiakkaidemme kasvua", toteaa Generon toimitusjohtaja Rasmus Östman.
Journalismi yhdistyy kasvumarkkinointiin
Generon maaliskuussa Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan monimutkaistuvassa markkinoinnin maailmassa asiakkaat tarvitsevat uudenlaista kokonaisnäkemystä markkinointipalvelujen ostamiseen ja liian monien kumppanien karsimiseen.
"Kasvu ei ole vain tekninen asia. Ensiluokkaista sisältöä ei voi unohtaa. Kasvu lähtee siitä, että on strateginen näkemys ja ymmärrys oikeanlaisista sisällöistä, sekä ammattitaito tehdä niitä", A-lehtien Sisältöstudiota luotsannut Sari Mikkonen-Mannila linjaa. Hän vastaa Generossa sisältöjen ja luovan suunnittelun johtamisesta.
Genero tarjoaa nyt samasta paikasta strategisen ja luovan suunnittelun, sisällöntuotannon, kasvuhakkeroinnin sekä verkkopalveluiden suunnittelun ja toteutuksen.
"Yhdistymisen myötä meillä on A-lehtien lähes 90 vuoden kokemus tarinankerronnasta ja Generon 10 vuoden edelläkävijyys kasvumarkkinoinnista. Toimisto, joka osaa itse kasvaa, on uskottava myös kasvattamaan asiakkaan liiketoimintaa", Mikkonen-Mannila sanoo.
Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Rasmus Östman, rasmus@genero.fi, p. +358 40 742 9523
Johtaja Sari Mikkonen-Mannila, sari@genero.fi, p. +358 50 387 8308
Tulokselliseen digitaaliseen markkinointiin keskittyvä Genero auttaa kumppaneitaan kasvamaan ja menestymään tarjoamalla kokonaisvaltaisia markkinointiviestinnän ratkaisuja ja journalistisesti laadukkaita sisältöjä. Genero on osa A-lehdet-konsernia. Genero työllistää n. 80 henkilöä ja sillä on toimipisteet Helsingissä ja Pietarsaaressa ja vuoden 2020 alusta myös Tukholmassa. Lue lisää www.genero.fi