A-lehtien vaikuttajaverkosto laajenee Sony Musicin artisteilla
Yhteistyö Sony Musicin kanssa kasvattaa A-lehtien kaupallista vaikuttajatarjoomaa joukolla suosittuja, koko kansalle tuttuja artisteja. A-lehtien vaikuttajaverkostoon kuuluu ennestään 50 vaikuttajaa, jotka tavoittavat muun muassa hyvinvoinnista, terveydestä, lifestylesta sekä asumisen ja ruoan aihepiireistä kiinnostuneet yleisöt kanavissaan. Sony Musicin artistit kasvattavat verkoston tavoittavuutta myös laajemmissa kohderyhmissä.
”Etsimme jatkuvasti uusia ja rohkeita tapoja tehdä vaikuttajamarkkinointia artistiemme ja heidän musiikin parissa ja siihen tarvitsemme myös vahvoja kumppaneita. Yhteistyö A-lehtien kanssa laajentaa luontevasti artistien kaupallistamisen ratkaisuja. A-lehtien vahvat yritysasiakassuhteet, vaikuttajamarkkinoinnin osaaminen sekä muut mediaratkaisut tukevat hienosti artistiemme kanssa tehtäviä kokonaisvaltaisia markkinoinnin ratkaisuja,” kommentoi Sony Musicin kaupallisista artistiyhteistyökonsepteista vastaava Piia Sarajuuri.
Artistit ovat erinomainen lisä yritysasiakkaiden vaikuttajamarkkinoinnin kokonaisuuksiin. Markkinointiyhteistyö artistin ja yritysasiakkaan välillä voi tarkoittaa mitä tahansa isosta mainoskampanjasta suppeampaan someyhteistyöhön. ”Parhaat tulokset saadaan, kun mietitään markkinoinnin tavoitteiden kautta paras kokonaisratkaisu kohderyhmän tavoittamiseksi kiinnostavalla ja huomiota herättävällä tavalla,” sanoo myyntijohtaja Päivi Vaipuro A-lehdistä.
”Sony Musicin artistit tavoittavat laajasti suomalaisia eri kohderyhmistä. On hienoa, että saamme heidät osaksi vaikuttajaportfoliotamme. Vaikuttajamarkkinointi on kasvava osa-alue yritysten markkinointisuunnitelmissa, ja se onkin erinomainen keino vaikuttaa useamman kohderyhmän valintoihin,” jatkaa Vaipuro.
Lisätietoja
A-lehdet, myyntijohtaja Päivi Vaipuro, 050 494 1680, paivi.vaipuro@a-lehdet.fi
Mietitkö miten voit tehdä vaikutuksen kohderyhmääsi?
Ota yhteyttä A-lehtien yritysasiakasmyyntiin 050 414 4200 tai yritysasiakkaat@a-lehdet.fi, niin jutellaan lisää.