
Alkuvuoden tarjoukset mainostajille
Edut koskevat vain uusia varauksia, eikä niitä voi yhdistää muihin alennuksiin.
1. Printti
Etusi:
- 1 x ilmoitus, etusi -50 %
- 2 x ilmoitus, etusi -55 %
- 3 x ilmoitus, etusi -60 %
Etu koskee kaikkia ilmoituskokoja ja vapaita määräpaikkoja. Ilmoitukset on varattava kerralla, mutta kampanjassa voi käyttää useampaa eri aineistoa.
+ Kun varaat 1/1-sivun ilmoituksen printistä, saat myös digikokosivun etuhintaan:
- 150 000 näyttöä hintaan 1 000 € (netto)
- 100 000 näyttöä hintaan 700 € (netto)
Katso taulukosta kaikki kampanja-aikana ilmestyvät lehdet.
2. Display
Interstitiaali ja cross-screen-paraati ovat näytäviä display-mainosratkaisuja, jotka toimivat ostopolun kaikissa vaiheissa, kun haet suurta huomioarvoa.
Etusi:
- Interstitiaali CPM 10 €
- Interstitiaali CPC 0,5 €
- Cross-screen-paraati CPM 7 €
Kampanja ajetaan A-lehdet RON. Minimilaskutus 3 000 € netto.
3. Natiiviartikkeli
Natiiviartikkeli on mainostajan kuva- ja taustamateriaaleista tehty verkkosisältö, joka julkaistaan valitussa verkkomediassamme (Apu.fi, Eeva,fi, Meilläkotona.fi, Lily.fi, Terve.fi). Suunnittelemme artikkeliin kohderyhmää kiinnostavan kärjen, ja sen puhuttelutapa sopii saumattomasti valittuun mediaan.
Etusi:
- 2 x natiiviartikkeli + ohjaukset A-lehtien Yleisötakuulla yhteensä 6 900 €
Yleisötakuu varmistaa 9 500 kävijän ohjauksen kumpaankin natiiviartikkeliin kampanja-aikana. Vastaamme Yleisötakuun toimenpiteistä ja aikataulutuksesta ja tuotamme materiaalit ohjauksiin.